דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביצוע חתונה בטבע 

מאת    [ 24/04/2012 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 1890 פעמים ]

חתונה היא בלי שום כל ספק מועד מרגש באופן אישי, אבל לרוב ישנה אפשרות לרגש מעט יותר מזה. במידה והנכם מתחילים לארגן אחר האירוע המשמח, מתאים לשקול לא רק אחר האפשרויות הבנאליות. אכן ואין שום קושי בלקיים חתונה רגילה באולם סגור, תוך שימוש ב אותם בורקסים ידועים, אבל לזוגות שרוצים בפועל להפוך את האירוע הגדולים בחייהם למשהו ייחודי רצוי עד מאוד לשקול לקיים חתונה בחיק הטבע. הבריאה הוא כמעט המפלט האחרון של הרומנטיקה בתקופה הזאת, והערך המוסף שמוסיפים דברים דוגמת עצים, חוף ים, ואפילו סתם שמיים פתוחים, הנו רב. בזמן ש מקיימים שמחות בנוף קיים דגש ניכר הרבה יותר לגבי היציאה מן השגרה, ואירוע כגון חתונה יהיה יכול להפוך בפועל לרגע של פעם אחת בחיים. 

לגמרי לא חסרים בארצנו אתרים לקיים בהם חתונה בטבע. מבין האזורים הטובים לכך הינו ללא כל ספק אזור חוף פולג שבקרבת נתניה. המיזוג הקסום שנמצא ב עצים, צמחיה, סלעים, מצוקים וכמובן הים עצמו, הינו כמעט לא יאמן. בזמן ש מתחשבים בכך שמדובר במיקום שנמצא באמצע הארץ והוא לא דורש את כל הנסיעה הארוכה לצפון, מבינים שמדובר בפלא ממש. 

רצוי במיוחד לגשת באתרי האינטרנט לאחד מאתרי המקומות אשר נותנים אפשרות לקיים חתונה בחיק הטבע ולהתרשם מן התמונות. נבדל מגני אירועים רגילים, פה למעשה אין כמו מראה עיניים. אחרי שמצאתם אזור שנראה לכם מומלץ כמובן לבקר בשטח להנות מן האווירה באורח פרטי. עדיף לבקר באותו מקום בתנאים דומים לאלו שיהיו באירוע שלכם, כמו באותה עונה ובאותן שעות ביממה. בשונה ממקומות סגורים, האתר בטבע הנו הרבה יותר דינמי ומה שנראה בדרך אחת ביום נראה אחרת לחלוטין בלילה. 

ולבסוף, באופן הפוך למה שנוהגים לחשוב, חתונה בטבע לא בהכרח עניין גבוה בהרבה מחתונה רגילה בגן אירועים. אתרים עם ידע בכך מודעים בהחלט באיזה אופן לנהל את מרב ההפקה הדרושה בקיום חגיגות בטבע, החל מאספקת חשמל ומזון, דרך סידורי זמינות ובטיחות, ועד לכל כל מה השייך בציוד תאורה והגברה. מאוד חשוב לשכור אך ורק במקומות שזו אכן המומחיות שלהם ולא לתת אפשרות לכל מיני אלתורים של הדקה התשעים. אם בוחרים לקיים חתונה בחיק הטבע במקום עם ידע אפשר להיות סמוכים שהדברים יעבדו בדיוק כפי שצריך, והשמחה תהיה מושלמת.

אין ספק כי חתונה בטבע תותיר את הרושם שלה, על האורחים, על המשפחה וכמובן עליכם החוגגים... האוויר, הנוף, השמיים הקירוב לטבע הוא דבר מבורך, תהנו מכך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב